10 клас дистанційне навчання українська література


Шановні учні!
Будь ласка виконайте завдання!

 ФОТО ІЗ ВИКОНАНИМИ ВПРАВАМИ ПЕРЕСЛАТИ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ АБО НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ

             Шановні учні! Тут ви знайдете контрольні роботи!
29.05
Підсумковий урок

27.05, 28.05
Аналіз досягнення визначених цілей навчання, ролі вивченого для читацького й особистісного розвитку

22.05, 25.05
Урок літератури рідного краю. 
Л.В.Куценко. Огляд літературної спадщини

21.05
Контрольна робота №8. Письмовий твір на одну з тем:

- "Фольклорні елементи в романі Б.Лепкого  "Мотря"
- "Історична основа та жанрові особливості твору і.Гаспинського "Арслан киз ( "Дівчина - левиця")"


14.05, 15.05, 18.05, 20.05
Ісмаїл Гаспринський. Життєвий і творчий шлях визначного кримськотатарського педагога, громадського діяча, редактора, публіциста, письменника.
Історичне оповідання "Арслан киз"("Дівчина - левиця") як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу
Гульджемал - дочка Ізета - аги із Учтурфана - головна героїня твору
Проблема взаємодії традицій та викликів нового часу й емансипації у творі
Прочитати твір за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=13980

ДЗ. 1. Скласти тлумачний словничок ( у зошиті) для кращого розуміння змісту твору

Аксакал — у тюркських народів первісно голова роду, старійшина, у феодальні часи — представник старої патріархальної знаті. Пізніше — виборний староста, а також шанована людина. Термін використовується в Середній Азії та на Кавказі.
Арик — гідротехнічна споруда у вигляді каналу.
Бек — дворянський титул у деяких народів Близького Сходу та Середньої Азії.
Газават — у Османській імперії, інших країнах ісламу — священна війна за іслам, „священна війна”.
Емір — титул відповідає титулам князь, володар, господар.
Меджліс — законодавчо-представницький орган, аналог парламенту. Існує переважно в арабських та ісламських країнах.
Мулла — знавець Корану і мусульманського ритуалу, мусульманський священик; учитель релігійної школи; грамотна, вчена людина.
Саз — музичний інструмент типу лютни або бандури (за формою, але менший за розміром). Розповсюджений у народів Закавказзя, Ірану, у Туреччини та інших народів Сходу, також у татар и башкирів.
Текіє — мусульманський монастир.
Хаджа — у Середній Азії людина, яка веде свій рід від арабських місіонерів іслама.

Шейх — титул правителів князівств і вождів кочових племен в Аравії.
2. Скласти цитатну характеристику головної героїні твору.
3. Знайти ілюстрації та фото, на яких зображується ісламська жінка минулого і сьогодення.
4. Прокоментуйте прізвисько Ганджемал - Дівчина - левиця (письмово)


06.05, 07.05, 08.05, 13.05

Богдан Лепкий . Огляд життя і творчості митця.
Трилогія про Івана Мазепу у 3-х томах і 5-ти книгах: "Мотря", "Не вбивай. Батурин", "Полтава", "З- під Полтави до Бендер. Крутіж". Іван Мазепа - "золота доба Гетьманщини".
Історичні факти і художній вимисел у трилогії. Образ степу в романі
Образ Мотрі Кочубей як вияв дилеми між коханням і владою
Прочитати твір  https://www.youtube.com/watch?v=gd36a8I6QG4
Прослухати радіовиставу "Мотря" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0OZ1R_CGps8

ДЗ. Виконати такі завдання:
1. Дати відповідь на питання:
- Як на вашу думку: наскільки співпадає образ літературного героя - гетьмана Мазепи з його реальним прототипом?
2. Творче завдання. Складіть сенкан "Мазепа"
3. Складіть інформаційне гроно до слова степ
4. Складіть план характеристики Мотрі
5. Створіть таблицю і заповніть її, давши відповіді на питання:
- Чи могли б залишитися разом Мазепа і Мотря?
        Так                    Ні
- Чи могли б бути щасливими Мазепа і Мотря?
        Так                    Ні

04.05

Урок позакласного читання. С. Процюк. "Десятий рядок"
Переглянути буктрейлер за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pUg3F1BBIc0
Прочитати твір
ДЗ. Заповнити паспорт твору та створити сторінку у соцмережі



1. Назва твору:  

2. Автор:  

3. Літературний рід: 

4. Жанр:  



5. Тема твору:  
6. Головна ідея: 
7. Головні герої:  
8. Художні засоби: 


30.04

Контрольна робота. Творчість В. Винниченка, П. Тичини
Виконайте контрольну роботу:

 використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua    909228

 https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-tvorchist-v-vinnichenka-p-tichini-testuvannya-205183/realtime

27.04, 28.04, 29.04
Василь Стус про Павла Тичину: "Феномен доби (сходження на Голгофу слави)".
Симфонія "Сковорода". Історія написання твору. Сковородинівська барокова традиція в українській літературі.
Афористичність, алегоризм і символізм поеми. Ідея вічного пошуку гармонії буття в поемі
Прочитати твір. Переглянути буктрейлер за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Gow-U02Z-gM

ДЗ. Дайте відповідь на питання: "Чи може одна людина зробити світ добрішим і щасливішим?"
Випишшіть із твору рядки, які примусили вас задуматися, із яких ви зробили для себе певні висновки
Виконати завдання на флеш - картках за посиланням https://naurok.com.ua/test/pavlo-tichina-skovoroda-10-klas-filologichnyiprofil-7209/flashcard

14.04, 15.04, 16.04,17.04, 22.04 - 24.04
Тема. Павло Тичина. Поетична спадщина( 6 годин, календарно - тематичне планування)
Переглянути відео - ролики:

Павло Тичина  https://www.youtube.com/watch?v=DC7zlPdQiAc

Павло Тичина та його творчість   https://www.youtube.com/watch?v=WLLioNc5O9Q

"Пам’яті тридцяти"       https://www.youtube.com/watch?v=3xX5bsh8Aug      Аналіз поезії за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=pIhNqAngVcI


ДЗ: "Ви знаєте, як липа шелестить" вивчити напам'ять, написати лист студентам, які брали участь у бою під Крутами. Форма - довільна
Виконати тестові завдання  за посиланням   https://naurok.com.ua/test/pavlo-tichina-poezi-1267.html

Контрольна робота (тестування) виконати на листочках  за посиланням https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-tvorchist-v-vinnichenka-p-tichini-testuvannya-205183.html



30.03, 01.04, 02.04, 03.04, 13.04
В. Винниченко - громадський і політичний діяч. 
Новела " Момент". Філософський зміст, проблематика.
Символічні образи.
Творчість В. Винниченка в загальноєвропейському контексті
Прочитати твір.
Переглянути фільм за посиланням    https://www.youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktw

ДЗ. Скласти 10 запитань до твору
Виконати тестові завдання 
Тест  за посиланням  https://naurok.com.ua/test/moment-volodimir-vinnichenko-153136.html
 Гра  за посиланням    https://learningapps.org/2238664

26.03 27.03 
Тема. Символізм як різновид модернізму
Угруповання "Молода муза", "Українська хата". Піднесення конкретного образу до рівня символу.
ДЗ. Законспектувати матеріал

25.03
Контрольна робота "Творчість О. Кобилянської, Лесі Українки" виконати за посиланням 

HTTPS://NAUROK.COM.UA/TEST/START/285644

18.03, 19.03, 20.03, 23.03 
Тема. Леся Українка "Касандра" 
Етичні, психологічні переживання особистості у час вибору - наскрізна ідея драми.
Творчість Лесі Українки в контексті української та західноєвропейської літератури.
Читацький практикум. 
Переглянути відео  за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=n_7dnSjudtU
Прочитати твір, виконати завдання у підручнику, скласти паспорт твору

 

12.03, 13.03, 16.03

ТЕМА. ЛЕСЯ УКРАЇНКА. ДРАМА - ФЕЄРІЯ "ЛІСОВА ПІСНЯ".


Романтично - міфологічний образ Мавки.

Роздвоєність душі Лукаша.

Бездуховність і байдужість до краси в образах Килини та матері Лукаша.
Переглянути відео та прочитати драму - феєрію Лесі Українки "Лісова пісня"

ВІДЕО   за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=a0yrc-rcmAI

Дз. СКЛАСТИ ПАСПОРТ ТВОРУ, ФЛЕШ - КАРТКИ, дати характеристику образу Мавки, Лукаша , Килини, виписати цитати, що характеризують героїв твору


Комментариев нет:

Отправить комментарий