Шановні учні!
Будь ласка, виконайте завдання у зошитах!
ФОТО ІЗ ВИКОНАНИМИ ВПРАВАМИ ПЕРЕСЛАТИ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ АБО НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ
Шановні учні! Тут ви знайдете контрольні роботи!
Графік оцінювання контрольних робіт
29.05
Підсумковий урок
Виконати завдання за посиланнями
28.05
Синтаксис і пунктуація
ДЗ. Виконати вправу 534
25.05, 25.05
Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія
Виконати такі завдання:
Вправа 512 (І та ІІ завдання)
ДЗ. Виконати вправу 527
22.05
Будова слова й орфографія
Виконайте завдання:
1. Прочитайте речення. Запишіть їх, із дужок уставляючи слова, які відповідають контексту і стилю висловлювання. Аргументуйте свій вибір.
1. (Калина, калинонька, калинка) — кущ або (невеличке, невелике, малюсіньке, маненьке) (деревище, дерево) заввишки до трьох метрів (3 підручника). 2. У Вербну неділю ми з мамою освятили (гілочки, гілки, галуззя) верби у церкві, а потім удома (легко, легенько, легесенько) били родичів і бажали (здоров’я, здоров’ячка), довгих років життя (3 журналу). 3. (Барвінок, барвіночок, ростев лісах, на схилах горбів і стелить свої (стебельця, стебла) низько біля самої (землі, матінки-землі) (3 підручника).
2. Згадайте й запишіть фразеологічні звороти, до будови яких входять назви рослин-символів. Доберіть до них форми слова і спільнокореневі слова.
Довідка: дуба смаленого правити; дуля з маком; зацвісти маком; мов Кузьма з маку; мов маків цвіт; на макове зерно не тямити; обдерти як липку; плакуча верба; сісти маком; як за гріш маку.
ДЗ. Виконати вправу 525
21.05
Повторення в кінці року. Лексикологія
Виконайте завдання у зошиті:
Випишіть застарілі слова, неологізми, розподіліть у 3 стовпчики – архаїзми, історизми, неологізми.
- На голові у жінки був високий очіпок.
- Не створюйте та не розсилайте спам.
- Устами дитини глаголить істина.
- Листя падає – осінь листопадує.
- Ми сім’єю ходили грати в боулінг.
- Крикнув цар на свої гайдуки.
- Річка свічадо своє розгорнула і красувалась, цвіла, усміхалась.
- Роззули козака із чобіт у постоли.
Запитання.
- Які групи пасивної лексики ви знаєте?
- Що таке історизми, архаїзми?
- Що таке неологізми, авторські неологізми?
Установіть відповідність.
ДЗ. Виконайте вправи 516, 517
18.05
Контрольна робота "Складні речення. Пряма мова. Діалог"
Виконайте роботу за цим посиланням
Установіть відповідність між групами та прикладами стилістично забарвленої лексики.
Приклад | Група лексики |
1 канхвета, діжурний, канєшно, укусний | А діалектні слова |
2 діагноз, рецепт, ліки, хвороба | Б загальновживана лексика |
3 підмет, косинус, меридіан, цитоплазма | В просторічні слова |
4 файний, бараболя, когут, легінь | Г професіоналізми |
5 протокол, угода, розпорядження, заява | Ґ слова-терміни |
6 вода, рука, зелений, брат | Д офіційно-ділова лексика |
ДЗ. Виконайте вправи 516, 517
18.05
Контрольна робота "Складні речення. Пряма мова. Діалог"
Виконайте роботу за цим посиланням
08.05, 14.05, 15.05
Діалог. Тире при діалозі.
Опрацювати матеріал на с. 182 - 183. Виконати вправи 496, 499
ДЗ. виконати вправи 500, складіть і запишіть розповідь, використовуючи діалог. Випишіть зразок діалогу з художньої літератури
Виконайте тести за посиланням
HTTPS://NAUROK.COM.UA/TEST/START/279692
30.04, 04.05, 07.05
Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою
Переглянути урок за посиланням
Виконайте практичні завдання:
виконати вправи 488,489,491
ДЗ. Вивчіть правила. Вправа 494. Складіть і запишіть розповідь
Виконайте онлайн - тести за посиланням
13.04, 15.04, 16.04, 17.04, 27.04
Тема. Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.
Кома між частинами складного речення, з'єднаним безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.
Письмовий твір - роздум
Кома між частинами складного речення, з'єднаним безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.
Письмовий твір - роздум
Опрацювати п. 60,61 у підручнику
Виконати вправи 479, 480, 482.
Письмовий твір -роздум на тему "Чому людина має бути чемною"(написати твір у зошитах)
Письмовий твір -роздум на тему "Чому людина має бути чемною"(написати твір у зошитах)
Домашнє завдання: виконати вправу 483
Виконати цікаві завдання за посиланням https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozrizniaiemo-prosti-i-skladni-rechennia
23.03,24.03,26.03, 27.03, 30.03
Тема. Виділення вставних слів на письмі комами.
Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб - сайта.
Ділові папери. Оформлення конверта. Лист до рідної людини.
Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб - сайта.
Ділові папери. Оформлення конверта. Лист до рідної людини.
Повторити п. 50 - 55,
опрацювати п. 57 - 58.
Переглянути відео - урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=o-fJVVDOws8
Виконати вправи 451, 452, 456;
457 - 459, 461
Виконати завдання на повторення Гра
Однорідні члени речення Виконайте завдання за посиланням https://learningapps.org/1811549
Повторити вивчений матеріал Онлайн - урок
Виконати тести (контрольна робота)
Повторити п. 50 - 55,
опрацювати п. 57 - 58.
Переглянути відео - урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=o-fJVVDOws8
Виконати вправи 451, 452, 456;
457 - 459, 461
Виконати завдання на повторення Гра
Однорідні члени речення Виконайте завдання за посиланням https://learningapps.org/1811549
Повторити вивчений матеріал Онлайн - урок
Виконати тести (контрольна робота)
1.Використайте цей код доступу 271740 , відкривши посилання join.naurok.ua
3. Вкажіть своє прізвище та ім'я. Зараховується тільки перша спроба! Час необмежений
Написати листа мамі чи бабусі
12.03, 13.03, 16.03, 19.03, 20.03
ТЕМА. ЗВЕРТАННЯ. НЕПОШИРЕНІ Й ПОШИРЕНІ ЗВЕРТАННЯ. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ ЗВЕРТАННІ.
Переглянути відео
Переглянути відео
Комментариев нет:
Отправить комментарий