Шановні учні!
Будь ласка, виконайте завдання у зошитах!
ФОТО ІЗ ВИКОНАНИМИ ВПРАВАМИ ПЕРЕСЛАТИ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ АБО НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ
Шановні учні! Тут ви знайдете контрольні роботи!
27.05
Підсумковий урок
Дати відповіді на питання: (записати у зошит)
1. Література — це… . 2. Фольклор — це… . 3. Народне оповідання про незвичайні, фантастичні події називається… . 4. Казка, створена автором, називається… . 5. Невеликий твір, у якому в прихованій формі описано задуманий предмет, — це… . 6. Художнє означення називають… . 7. Опис зовнішності дійової особи… . 8. «Оживлення природи» — це… . 9. Оповідання, у якому розповідь велася за роками… . 10. Найдавніший літопис у Київській Русі має назви… . 11. Твір, який призначений для вистави на сцені… . 12. У повісті Степана Васильченка «В бур'янах» розповідається про дитинство… .
14.05, 20.05
Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників - земляків. А Корінь
Прочитати 2 - 3 поезії, намалювати ілюстрацію до неї
13.05
Контрольна робота №5. Письмовий твір "Мій улюблений літературний герой"
Написати твір
07.05
Урок позакласного читання. Валентин Чемерис. "Аравійська пустеля"
https://www.youtube.com/watch?v=GrxDzxiYEpc
Заповнити Технологічну карту
1.
Жанр твору.
2.
Від якої особи ведеться оповідь?
3.
Чи є у творі казкові (фантастичні)
елементи? Наведіть приклади із тексту.
Як у народі ще називають лелек?
Дібрати синоніми з ,,Синонімічного словника” до слова лелека. Які
неологізми використовує автор до цього слова? ( виписати у зошит)
1. Жанр твору.
ДЗ. "Пластиліновий герой"
Зліпіть з пластиліну героя твору, який вам сподобався
06.05
СКЛАДАННЯ ВЛАСНОЇ ВЕРСІЇ ЗАКІНЧЕННЯ ПОВІСТІ "сІРОМАНЕЦЬ"
Написати творчу роботу ( обсяг до 1 сторінки)
29.04, 30.04
Микола Вінграновський "Сіроманець". захоплива і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи
Переказування найцікавіших епізодів повісті. Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки
Прочитати повість "Сіроманець"
Переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=CXEnouzS1b8
ДЗ. Виконати тестові завдання з підручника, охарактеризувати Сашка й Василя Чепіжного ( завдання 11 с 249.).
Написати нотатки до власного закінчення повісті "Сіроманець"
15.04, 16.04, 22.04, 23.04
Тема. Григір Тютюнник. "Дивак"
Прочитати оповідання.
Відповідати на питання с. 221 - 222.
ДЗ. Написати власне закінчення оповідання Григора Тютюнника "Дивак"
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/g-tyutyunnik-divak-242711.html
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/g-tyutyunnik-divak-242711.html
01.04, 02.04
Тема. Максим Рильський "Дощ". Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям.
Прочитати - М.Рильський"Дощ" ("Благодатний, довгожданий...")
"Осінь - маляр із палітрою пишною..."
ДЗ. Відповідати на запитання в підручнику, намалювати ілюстрацію про улюблену пору року
26.03
Контрольна робота. "Тарас Шевченко. Павло Тичина. Євген Гуцало(тестування)
Виконати тестові завдання за посиланням
18.03, 19.03, 25.03
Тема. Євген Гуцало. "Лось". Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків
Прочитати оповідання Є.Гуцала "Лось"
ДЗ. Поділіть текст оповідання на частини, дібравши до них заголовки. Запишіть їх у зошит.
ДЗ. Поділіть текст оповідання на частини, дібравши до них заголовки. Запишіть їх у зошит.
12.03
Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Шевченка
Комментариев нет:
Отправить комментарий