Працюємо дистанційно!
ПОЛОЖЕННЯ ПРО МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Працюємо за Сухомлинським
Проблемна тема роботи з класом
Графік проведення класних годин
ПЛАН
роботи шкільного методичного об’єднання
класних керівників
на 2018/2019 навчальний рік
Голова методоб’єднання: Скуренко
Лариса Леонідівна
Проблема, над якою працює МО: Використання
інноваційних технологій з метою формування життєвих компетентностей учнів.
Завдання:
1. Вивчення і реалізація положень нормативно-правових документів.
2. Ознайомлення з новинами методичної літератури.
3. Ознайомлення з новою редакцією виховних програмами та вимогами до їх
реалізації.
4. Організація вивчення рівня вихованості учнів.
5. Організація роботи з учнями різних груп (діти-інваліди; діти з
багатодітних сімей; діти позбавлені батьківського піклування; діти групи
ризику; діти з девіантною поведінкою, схильні до правопорушень та ін.)
6. Адаптоване застосування сучасних технологій у практиці виховної роботи в
школі.
7. Забезпечення виконання державних програм членами МО (виховний план,
виконання «Основні орієнтири виховання учнів 1- 11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів»).
8. Організація взаємовідвідування виховних заходів з метою обміну досвідом.
9. Організація роботи з атестації вчителів – класних керівників (творчі
звіти).
10. Надання методичної допомоги молодим класним керівникам.
11. Узагальнення досвіду класних керівників і втілення його в практику.
12. Проведення огляду «Літопис класу»
13. Проведення звітів про самоосвіту вчителів та їхню роботу на курсах
підвищення кваліфікації (виховна робота).
14. Вивчення і аналіз роботи класних керівників щодо проблемно-пошукової
роботи.
15. Підтримка та укріплення шкільних традицій, що сприяють зміцненню
загальношкільного колективу.
16. Удосконалення методичної майстерності класного керівника, спроможного
компетентно здійснювати виховну діяльність; запровадження ними інноваційних
виховних технологій у виховному процесі.
Засідання
методоб’єднання
І засідання
Тема (проблема): Організаційне.
Планування роботи.
Мета: провести аналіз роботи МО класних
керівників, розглянути перспективи подальшої професійної діяльності класних
керівників, обговорити особливості подальшого планування та реалізації питань
виховання; визначити шляхи подальшого підвищення фахового рівня та професійної
компетенції класних керівників
Дата проведення 31.08.2018
План роботи:
№
|
Тема
|
Виконавець
|
1
|
Про результати
виховної роботи у 2017-2018 навчальному році.
Аналіз організації літнього відпочинку
школярів, зокрема дітей-сиріт, дітей з
багатодітних, малозабезпечених, кризових сімей.
|
ЗДВР
|
2
|
Визначення основних напрямів
методичної роботи на 2018-2019 навчальний рік. Рекомендації щодо змістового
наповнення планів виховної роботи та їх оформлення.
Заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання у
школі в 2018-2019 н.р.
|
Голова МО
|
3
|
Обговорення плану роботи методичного об’єднання класних керівників на
новий навчальний рік. Розгляд та обговорення планів виховної роботи.
|
ЗДВР
|
4
|
Ознайомлення з нормативно-правовими документами на
2018/2019 н. р.
·
Концепцією реалізації державної політики
у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на
період до 2029 року, яка схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 14 грудня 2016 р. № 988-р та ін.
|
ЗДВР
|
5
|
-Опрацювання листів МОН України з питань організації навчально-виховного
процесу у 2018/2019 н.р.
- Подання пропозицій щодо атестації педагогічних працівників, що є
членами м/о, в 2019 році.
- Про участь м/о в шкільних та районних, обласних методичних заходах.
|
ЗДВР, Голова МО
|
Робота між
засіданнями
1. Використовувати різні
форми й методи виховання: класні години, індивідуальні бесіди, зустрічі з
працівниками правоохоронних органів та ін. для забезпечення правової освіти
учнів.
2. Виконання комплексних
заходів щодо збереження життя і здоров’я дітей на 2018 – 2019 н.р.
3. Складання соціального
паспорту класу. Визначення дітей пільгових категорій . Уточнення та
упорядкування списків учнів груп ризику (схильних до
правопорушень, учнів, що стоять на внутрішкільному обліку), дітей з девіантною
поведінкою та дітей, що потребують
особливої педагогічної уваги.
До
10.09
4. Складання
актів обстеження житлово-побутових умов сімей
учнів, що потрапили в складні життєві обставини, кризових сімей.
5. Рейд-перевірка
умов проживання учнів, схильних до
правопорушень, складання актів. Встановлення
контакту з ІСД та з кримінальною поліцією.
6. Залучення учнів до
позакласної та позашкільної діяльності (гуртки, секції, клуби)
7. Класні керівники 1кл, 5
кл – складання актів обстеження житлово–побутових умов учнів.
8. Підготовка до огляду
літописів класних
колективів та інформаційних вісників
(куточків) класів.
9. Організація
індивідуальної роботи з учнями.
10. Організація самоосвіти класних керівників та визначення тематики
самоосвітньої діяльності.
11. Взяти участь у засіданні педагогічної ради з питання «Адаптація учнів 5
класу».
12. Відвідування відкритих виховних заходів.
13. Взаємовідвідування класних годин
14. Складання планів самоосвіти
Засідання
методоб’єднання
ІІ засідання
Тема(проблема): Упровадження
інноваційних технологій у виховну роботу в світлі ідей В.О.Сухомлинського
Дата проведення 24 – 28 вересня 2018 року
План роботи:
№
|
Тема
|
Виконавець
|
|
1
|
Упровадження інноваційних технологій у виховну роботу класних керівників
у світлі ідей В. О. Сухомлинського. (методичний калейдоскоп)
|
ЗДВР
Голова МО
|
|
2
|
Закон України про освіту. Освітній процес.
|
Голова МО
|
|
3
|
Інноваційні технології у роботі з гіперактивними
учнями. Самовиховання.
|
Класні керівники
Психолог
|
|
4
|
Новітні технології у профілактиці
травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті.
|
Класні керівники
|
Робота між засіданнями
1. Використовувати
інноваційні форми й методи виховання для забезпечення правової освіти учнів,
навичок ведення здорового способу життя та запобіганню травматизму.
2. Виконання комплексних
заходів щодо збереження життя і здоров’я дітей на 2018 – 2019 н.р.
3. Індивідуальна робота з
учнями групи ризику (схильних до правопорушень, учнів, що стоять на
внутрішкільному обліку), дітей з девіантною поведінкою та
дітей, що потребують особливої педагогічної уваги.
4. Контроль за станом
відвідування учнями школи.
5. Робота з батьками.
6. Взяти участь у рейдах та
акціях «Урок», «Вулиця», «Вокзал».
7. Залучення учнів до
позакласної та позашкільної діяльності (гуртки, секції, клуби)
8. Організація
індивідуальної та колективної роботи з учнями.
9. Організація самоосвіти
класних керівників та визначення тематики самоосвітної діяльності кожного
класного керівника.
10. Відвідування відкритих
виховних заходів.
11. Взаємовідвідування годин класного керівника.
12. Анкетування учнів та батьків
з визначення сформованості ціннісного ставлення до суспільства та держави.
13. Участь у педраді з теми «Упровадження
інноваційних технологій у світлі ідей В.О.Сухомлинського» (27.11)
Засідання методоб’єднання
ІІІ
засідання
Тема(проблема): Круглий
стіл. Стан виховання в учнів ціннісного ставлення до суспільства та
держави
Дата проведення 11.01.2019 р.
План роботи:
№
|
Тема
|
Виконавець
|
|
1
|
Аналіз виховної роботи
за І семестр 2017 – 2018 н.р.
|
ЗДВР
|
|
2
|
Виховання ціннісного ставлення до суспільства і держави як функція
діяльності класного керівника. Використання інноваційних технологій.
|
Голова МО, кл.керівники
|
|
3
|
-Психолого – педагогічні методи і прийоми у діагностико – корекційній
роботі з дітьми з девіантною поведінкою.
- Профілактика суїцидальної поведінки серед підлітків.
-Проблеми та
досягнення у співпраці сім’ї та школи у формуванні морального становлення
учнів.
|
Психолог
|
|
4
|
Аналіз результатів моніторингу про стан впровадження
Концепції та Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та
молоді. Визначення рівня вихованості учнів.
|
ЗДВР, психолог
|
|
5
|
Уточнення планів класних керівників на ІІ семестр 2018-2019 н. р.
|
Голова МО
|
Робота
між засіданнями
1.
Використовувати різні форми й методи виховання: класні години, індивідуальні
бесіди, зустрічі з працівниками правоохоронних органів та ін. для забезпечення
правової освіти учнів.
2.
Виконання комплексних заходів щодо збереження життя і здоров’я дітей на
2018 – 2019 н.р.
3.
Індивідуальна робота з учнями групи ризику (схильних до
правопорушень, учнів, що стоять на внутрішкільному обліку), дітей з девіантною
поведінкою та дітей, що потребують
особливої педагогічної уваги.
4.
Контроль за станом відвідування учнями школи.
5.
Робота з батьками.
6.
Взяти участь у рейдах та акціях «Урок», «Вулиця», «Вокзал», «Інтернет
клуби», «Дискотека» .
7.
Залучення учнів до позакласної та позашкільної діяльності (гуртки, секції,
клуби)
8. Організація
індивідуальної та колективної роботи з учнями.
9. Організація самоосвіти
класних керівників та визначення тематики самоосвітної діяльності кожного
10.
Відвідування відкритих виховних заходів.
11.
Взаємовідвідування годин спілкування
12.
Участь у педраді з теми «Моральне становлення учнів в умовах сучасної школи»
Засідання методоб’єднання
ІV засідання
Тема(проблема): Виховний аспект
реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної
середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року та Закону України про освіту.
Дата проведення 27.03.2019 року
План роботи:
№
|
Тема
|
Виконавець
|
|
1
|
Шляхи
реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої
освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року та Закону України про освіту.
|
Голова МО
|
|
2
|
Виховання учнівської молоді: методи,
прийоми та форми роботи.
|
Класні керівники
|
|
3
|
Співпраця
з державними установами, органами місцевого самоврядування та громадськими
організаціями участь у регіонально-культурологічних проектах.
|
Соціальний педагог
|
|
4
|
Методичний фестиваль
класного керівника:
Взаємодія
з батьками учнів щодо реалізації Концепції державної політики у сфері
реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до
2029 року та Закону України про освіту..
|
Класні керівники
|
|
5
|
Діагностування класних керівників Концепція
державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова
українська школа» на період до 2029 року та Закон
України про освіту.»
|
психолог
|
|
6
|
Підсумки
виховної роботи за 2018-2019 н.р.
|
ЗДВР
|
Робота між засіданнями
1.
Використовувати інноваційні форми й методи виховання для забезпечення
правової освіти учнів.
2.
Виконання комплексних заходів щодо збереження життя і здоров’я дітей на
2018 – 2019 н.р.
3.
Індивідуальна робота з учнями групи ризику (схильних до
правопорушень, учнів, що стоять на внутрішкільному обліку), дітей з девіантною
поведінкою та дітей, що потребують
особливої педагогічної уваги.
4.
Контроль за станом відвідування учнями школи.
5.
Робота з батьками.
6.
Взяти участь у рейдах та акціях «Урок», «Вулиця».
7.
Залучення учнів до позакласної та позашкільної діяльності (гуртки, секції,
клуби)
8.
Організація індивідуальної та колективної роботи з учнями.
9. Організація самоосвіти
класних керівників та визначення тематики самоосвітної діяльності кожного
10.
Відвідування відкритих виховних заходів.
11.
Взаємовідвідування годин класного керівника
12.
Створення ініціативної групи щодо планування виховної роботи на 2018-2019
н.р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий