МО класних керівників






Працюємо дистанційно!   




ПОЛОЖЕННЯ ПРО МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

Працюємо за Сухомлинським

Проблемна тема роботи з класом

Графік проведення класних годин


ПЛАН
роботи шкільного методичного об’єднання
класних керівників
на 2018/2019 навчальний рік


 Голова методоб’єднання:  Скуренко Лариса Леонідівна  

    

Проблема, над якою працює МО: Використання інноваційних технологій з метою формування життєвих компетентностей учнів.

Завдання:
1. Вивчення і реалізація положень нормативно-правових документів.
2. Ознайомлення з новинами методичної літератури.
3. Ознайомлення з новою редакцією виховних програмами та вимогами до їх реалізації.
4. Організація вивчення рівня вихованості учнів.
5. Організація роботи з учнями різних груп (діти-інваліди; діти з багатодітних сімей; діти позбавлені батьківського піклування; діти групи ризику; діти з девіантною поведінкою, схильні до правопорушень та ін.)
6. Адаптоване застосування сучасних технологій у практиці виховної роботи в школі.
7. Забезпечення виконання державних програм членами МО (виховний план, виконання «Основні орієнтири виховання учнів 1- 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»).
8. Організація взаємовідвідування виховних заходів з метою обміну досвідом.
9. Організація роботи з атестації вчителів – класних керівників (творчі звіти).
10. Надання методичної допомоги молодим класним керівникам.
11. Узагальнення досвіду класних керівників і втілення його в практику.
12. Проведення огляду «Літопис класу»
13. Проведення звітів про самоосвіту вчителів та їхню роботу на курсах підвищення кваліфікації (виховна робота).
14. Вивчення і аналіз роботи класних керівників щодо проблемно-пошукової роботи.
15. Підтримка та укріплення шкільних традицій, що сприяють зміцненню загальношкільного колективу.
16. Удосконалення методичної майстерності класного керівника, спроможного компетентно здійснювати виховну діяльність; запровадження ними інноваційних виховних технологій у виховному процесі.

                     Засідання методоб’єднання

І засідання
Тема (проблема): Організаційне. Планування роботи.

Мета: провести аналіз роботи МО класних керівників, розглянути перспективи подальшої професійної діяльності класних керівників, обговорити особливості подальшого планування та реалізації питань виховання; визначити шляхи подальшого підвищення фахового рівня та професійної компетенції класних керівників

Дата  проведення    31.08.2018
План роботи:
Тема
Виконавець
1
Про  результати  виховної  роботи  у  2017-2018 навчальному  році. Аналіз  організації  літнього  відпочинку  школярів,  зокрема  дітей-сиріт,  дітей  з  багатодітних,  малозабезпечених,  кризових  сімей.
ЗДВР
2
Визначення  основних  напрямів  методичної  роботи  на  2018-2019 навчальний  рік. Рекомендації щодо змістового наповнення планів виховної роботи та їх оформлення.
Заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання у школі в 2018-2019 н.р.
Голова МО
3
Обговорення плану роботи методичного об’єднання класних керівників на новий навчальний рік. Розгляд та обговорення планів виховної роботи.
ЗДВР
4
Ознайомлення з нормативно-правовими документами на
2018/2019 н. р.
·        Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, яка схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р та ін.
ЗДВР
5
-Опрацювання листів МОН України з питань організації навчально-виховного процесу у 2018/2019 н.р.
- Подання пропозицій щодо атестації педагогічних працівників, що є членами м/о, в 2019 році.
- Про участь м/о в шкільних та районних, обласних методичних заходах.
ЗДВР, Голова МО
                                    

 Робота між засіданнями

1.     Використовувати різні форми й методи  виховання: класні години, індивідуальні бесіди, зустрічі з працівниками правоохоронних органів та ін. для забезпечення правової освіти учнів.
2.     Виконання комплексних заходів щодо збереження життя і здоров’я дітей на 2018 – 2019 н.р.
3.     Складання соціального паспорту класу. Визначення дітей пільгових категорій . Уточнення  та  упорядкування  списків  учнів  груп  ризику (схильних до правопорушень, учнів, що стоять на внутрішкільному обліку), дітей з девіантною поведінкою  та  дітей,  що  потребують  особливої  педагогічної уваги.                                                             До 10.09
4.     Складання  актів  обстеження  житлово-побутових  умов  сімей  учнів,  що  потрапили в складні життєві обставини, кризових сімей.
5.     Рейд-перевірка  умов  проживання  учнів,  схильних  до  правопорушень,  складання  актів.  Встановлення  контакту  з  ІСД  та  з  кримінальною  поліцією.
6.     Залучення учнів до позакласної та позашкільної діяльності (гуртки, секції, клуби)
7.     Класні керівники 1кл, 5 кл – складання актів обстеження житлово–побутових умов учнів.
8.     Підготовка  до  огляду  літописів  класних  колективів  та  інформаційних  вісників  (куточків)  класів.
9.     Організація індивідуальної роботи з учнями.
10.  Організація самоосвіти класних керівників та визначення тематики самоосвітньої діяльності.
11.  Взяти участь у засіданні педагогічної ради з питання «Адаптація учнів 5 класу».
12.  Відвідування відкритих виховних заходів.
13.   Взаємовідвідування класних годин
14.    Складання планів самоосвіти



                  Засідання методоб’єднання
ІІ  засідання
Тема(проблема): Упровадження інноваційних технологій у виховну роботу в світлі ідей В.О.Сухомлинського
Дата  проведення  24 – 28 вересня 2018 року
План роботи:
Тема
Виконавець
1
Упровадження інноваційних технологій у виховну роботу класних керівників у світлі ідей В. О. Сухомлинського. (методичний калейдоскоп)
ЗДВР
Голова МО
2
Закон України про освіту. Освітній процес.
 Голова МО
3
Інноваційні технології у роботі з гіперактивними учнями. Самовиховання.
Класні керівники
Психолог



4
Новітні технології у профілактиці травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті.
Класні керівники

Робота між засіданнями

1.     Використовувати інноваційні форми й методи  виховання для забезпечення правової освіти учнів, навичок ведення здорового способу життя та запобіганню травматизму.
2.     Виконання комплексних заходів щодо збереження життя і здоров’я дітей на 2018 – 2019 н.р.
3.     Індивідуальна робота з учнями  групи  ризику (схильних до правопорушень, учнів, що стоять на внутрішкільному обліку), дітей з девіантною поведінкою  та  дітей,  що  потребують  особливої  педагогічної уваги.
4.     Контроль за станом відвідування учнями школи.                                                            
5.     Робота з батьками.
6.     Взяти участь у рейдах та акціях «Урок», «Вулиця», «Вокзал».
7.     Залучення учнів до позакласної та позашкільної діяльності (гуртки, секції, клуби)
8.     Організація індивідуальної та колективної роботи з учнями.
9.     Організація самоосвіти класних керівників та визначення тематики самоосвітної діяльності кожного класного керівника.
10.  Відвідування відкритих виховних заходів.
11.   Взаємовідвідування годин класного керівника.
12.  Анкетування учнів та батьків з визначення сформованості ціннісного ставлення до суспільства та держави.
13.   Участь у педраді з теми «Упровадження інноваційних технологій у світлі ідей В.О.Сухомлинського» (27.11)


Засідання методоб’єднання
ІІІ   засідання
Тема(проблема):   Круглий стіл. Стан виховання  в учнів ціннісного ставлення до суспільства та  держави
Дата  проведення  11.01.2019 р.

План роботи:
Тема
Виконавець
1
Аналіз  виховної  роботи  за І семестр 2017 – 2018 н.р.
ЗДВР
2
Виховання ціннісного ставлення до суспільства і держави як функція діяльності класного керівника. Використання інноваційних технологій.
Голова МО, кл.керівники
3
-Психолого – педагогічні методи і прийоми у діагностико – корекційній роботі з дітьми з девіантною поведінкою.
- Профілактика суїцидальної поведінки серед підлітків.
 -Проблеми та досягнення у співпраці сім’ї та школи у формуванні морального становлення учнів.
Психолог
4
Аналіз результатів моніторингу про стан впровадження Концепції та Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Визначення рівня вихованості учнів.
ЗДВР, психолог
5
Уточнення планів класних керівників на ІІ семестр  2018-2019 н.  р.
Голова МО




  Робота між засіданнями

1.     Використовувати різні форми й методи  виховання: класні години, індивідуальні бесіди, зустрічі з працівниками правоохоронних органів та ін. для забезпечення правової освіти учнів.
2.     Виконання комплексних заходів щодо збереження життя і здоров’я дітей на 2018 – 2019 н.р.
3.     Індивідуальна робота з учнями  групи  ризику (схильних до правопорушень, учнів, що стоять на внутрішкільному обліку), дітей з девіантною поведінкою  та  дітей,  що  потребують  особливої  педагогічної уваги.
4.     Контроль за станом відвідування учнями школи.
5.     Робота з батьками.
6.     Взяти участь у рейдах та акціях «Урок», «Вулиця», «Вокзал», «Інтернет клуби», «Дискотека» .
7.     Залучення учнів до позакласної та позашкільної діяльності (гуртки, секції, клуби)
8.     Організація індивідуальної та колективної роботи з учнями.
9.     Організація самоосвіти класних керівників та визначення тематики самоосвітної діяльності кожного
10.  Відвідування відкритих виховних заходів.
11.   Взаємовідвідування годин спілкування
12.   Участь у педраді з теми «Моральне становлення учнів в умовах сучасної школи»



Засідання методоб’єднання
ІV   засідання
Тема(проблема): Виховний аспект реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року та Закону України про освіту.

Дата  проведення 27.03.2019 року                    
План роботи:
Тема
Виконавець
1
Шляхи реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року та Закону України про освіту.
Голова МО
2
Виховання учнівської молоді: методи, прийоми та форми роботи.
Класні керівники
3
 Співпраця з державними установами, органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями участь у регіонально-культурологічних проектах.
Соціальний педагог
4
Методичний фестиваль класного керівника:
Взаємодія з батьками учнів щодо реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року та Закону України про освіту..
Класні керівники
5
Діагностування класних керівників  Концепція державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року та Закон України про освіту.»
 психолог
6
  Підсумки виховної роботи за 2018-2019 н.р.
 ЗДВР


Робота між засіданнями

1.     Використовувати інноваційні форми й методи  виховання для забезпечення правової освіти учнів.
2.     Виконання комплексних заходів щодо збереження життя і здоров’я дітей на 2018 – 2019 н.р.
3.     Індивідуальна робота з учнями  групи  ризику (схильних до правопорушень, учнів, що стоять на внутрішкільному обліку), дітей з девіантною поведінкою  та  дітей,  що  потребують  особливої  педагогічної уваги.
4.     Контроль за станом відвідування учнями школи.
5.     Робота з батьками.
6.     Взяти участь у рейдах та акціях «Урок», «Вулиця».
7.     Залучення учнів до позакласної та позашкільної діяльності (гуртки, секції, клуби)
8.     Організація індивідуальної та колективної роботи з учнями.
9.     Організація самоосвіти класних керівників та визначення тематики самоосвітної діяльності кожного
10.                       Відвідування відкритих виховних заходів.   
11.                       Взаємовідвідування годин класного керівника
12.                       Створення ініціативної групи щодо планування виховної роботи на 2018-2019 н.р.






                                            

                                                        

Комментариев нет:

Отправить комментарий